Droomvlucht en Hemeltrein - Reisverslag uit Peking, China van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu Droomvlucht en Hemeltrein - Reisverslag uit Peking, China van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu

Droomvlucht en Hemeltrein

Door: wilma en bert spijkers

Blijf op de hoogte en volg Wilma en Bert

28 September 2011 | China, Peking

Hallo Allemaal,
Nog ff een kleine update voordat we ECHT gaan vertrekken. Zaterdagavond gaan we vliegen vanaf Schiphol en komen zondag tussn de middag aan in Peking China! Aanmgezien er nog wat geintersserden waren die ons wilden volgen op ons groot avontuur hebben we jullie allemaal nog even toegevoegd en lezen jullie ons nu niet meer voor zondag of maandag!! Dus voor iedereen veel plezier bij onze ervaringen en laat af en toe iets van jullie weten, dan weten we in ieder geval dat het werkt!! Kusjes van ons BenW

• 28 September 2011 - 19:50

'sLil:

Lieve grote reizigers,
    Heel veel plezier! Geniet ervan en we volgen jullie via deze leuke weg. Love you...
    Dikke kus en pas goed op elkaar!

• 28 September 2011 - 19:51

Joan En Ad:

Wij volgen jullie op de voet, want wij zijn veel te nieuwsgierig hoe het jullie bevalt. Een geweldige reis toegewenst en ontzettend veel plezier. En zo veel mogelijk schrijven he, dat we op de hoogte blijven. Keileuk!!!!!!!!

Heel erg veel liefs,
    Wij

• 28 September 2011 - 22:12

Sandra Van Goch:

Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier!!!

• 28 September 2011 - 22:26

Marcel:

Hoe moet dat nou met de Kliko??;-))

• 28 September 2011 - 22:29

Marcel:

Ik had nog een paar pakjes die deze kant op moeten, dan is mijn brievenbus tenminste niet zo vol.

• 30 September 2011 - 06:59

Lucre:

he lieve mensen,

heel veel plezier. fijne vlucht gewenst!!!
    liefs, lucre

• 03 Oktober 2011 - 12:28

Jan En Yvonne:

hallo,
    jullie zijn nu in china,ik vindt het geweldig wat jullie doen.
    dit is ook heel leuk zo een site,ik hoop dat het werkt en zal er regelmatig op kijken.
    hafe fun en dit nemen ze jullie nooit meer af.
    groetjes vanuit een saai tilburg

• 03 Oktober 2011 - 15:46

TESSY:

HOI, HOE SMAAKT DE HOND IN CHINA? ZIT ER NOG VERSCHIL TUSSEN EEN TECKEL EN EEN POEDEL? EN BERT AL OM IN TIBET, ZWEEFT ZEKER HEEL DE DAG. GENIETEN JULLIE MAAR LEKKER. HOPELIJK NEMEN JULLIE DE GEBRUIKEN WAARWIJ NIET ZO DOL OP ZIJN VAN DE CHINEZEN NIET OVER. BOEREN EN ZO.
    IK ZIE JULLIE WEL BIJ DE BOEKUITREIKING, AL DAN NIET IN KIMONO.
    VEEL PLEZIER EN LIEVE GROETJES TESSY,

• 06 Oktober 2011 - 07:40

Bram&Monique:

Hoi Wilma en Bert,
    Nog een reactie van ons. Fijn dat jullie het zo goed hebben. We weten eerlijk gezegd niet meer wat we de vorige keer geschreven hebben aangezien we ons eerste verhaaltje niet kunnen terugvinden. Heb het goed met elkaar en geniet van iedere seconde ven deze mooie reis,
    Groeten vanuit een zonnig Frankrijk

• 08 Oktober 2011 - 14:53

Tessy:

Hoi Wilma en Bert. Wat zullen jullie straks blij zijn met je eigen bed, de Hollandse aardappel en een rol toiletpapier.Als de rijst je neus uitkomt dan ben je zo wat uitgereisd. Ik haal iedere keer iets af van de Chinees, voor ik jullie reisverslag lees. Dan kan ik me beter inleven. De rekening hiervan krijg je nog wel.Desalniettemin, veel plezier. Groetjes Tessy,

• 09 Oktober 2011 - 11:55

Ton Van Goch:

wij zijn gisteravond laat thuis gekomen en keek meteen op de computer.wens jullie alsnog veel plezier en als je terug bent krijg je geen rijstafel meer .groetjes Ton en Jeanne.Gaan Donderdag terug naar zeeland.

• 28 Oktober 2011 - 10:01

TESSY:

WILMA EN BERT, ALS JULLIE ZONDAG NOG IN PEKING ZITTEN, ZAL HET EERDER EEND WORDEN DAN EEN MOOI BOEKJE.HELAAS, MAAR JE KRIJGT VAN MIJ EEN EXEMPLAAR.
    GENEIT NOG EVENTJES WANT HET IS ZO VOORBIJ. GROETJES TESSY,