Droomvlucht! - Reisverslag uit Peking, China van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu Droomvlucht! - Reisverslag uit Peking, China van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu

Droomvlucht!

Door: wilma en bert spijkers

Blijf op de hoogte en volg Wilma en Bert

13 September 2011 | China, Peking

Hallo Allemaal, Eerst maar weer eens een up-date voor iedereen die het al vergeten waren.(wij niet hoor)Over 18 dagen is het zover dan gaan we eindelijk vertrekken naar China en Tibet om onze (alweer) drromvakantie waar te maken.Via deze site kunnen jullie reageren en onze reis een beetje volgen op afstand. Wij hopen dat jullie het net zo leuk vinden om te lezen als wij het leuk vinden om te doen en schrijven. Veel liefs van Ben W xx

• 13 September 2011 - 17:11

Joan:

Wat leuk dat jullie deze site aangemaakt hebben, knap hoor!!!!
    Wij zullen jullie droomreis op deze manier kunnen volgen, en reacties kunen geven. Wij vinden het in ieder geval heel erg leuk!!!
    Liefs,
    Ad en Joan
    xxxxxx

• 13 September 2011 - 17:28

Kai Mooi:

veel plezier samen maar wel voorzichtig ik wil jullie wel terug HE HE gr johan en elly

• 13 September 2011 - 21:53

Sandra:

hoi hoi!! Ik kan niet wachten op jullie reisverslag!! Ik volg jullie op de voet!! Geluksvogels!!
    xx Sandra

• 14 September 2011 - 07:22

Frank En Onze Kim:

Leuk idee zeg, om jullie zo te volgen op reis (en dan een beetje wegdromen dan lijkt het of we zelf aan de reis aan het maken zijn)

• 14 September 2011 - 07:26

Syl:

Heej,
    ga natuurlijk proberen jullie reis te volgen en met de tamtam een berichtje te sturen vanuit Kenia :-)
    Liefs Syl

• 14 September 2011 - 11:36

Peter En Marjon:

een hele goede reis en veel plezier in china en maak veel foto's en kom weer veilig thuis, doei pmss xxxx

• 19 September 2011 - 20:30

Karin, Martijn En T:

Net al uitgebreid erover gehad! Nu gruwelijk jaloers! Heel veel plezier!

Kus ons drietjes

• 22 September 2011 - 09:05

Judith:

Eindelijk heb ik jullie verslag geopend!
    Wat ziet het er gezellig uit....

Ik wens jullie een super geweldige reis.
    Hopelijk komt hij in jullie TOP 3!!

Liefs juud

• 27 September 2011 - 11:02

Peter En Ankie:

Ni hao (of zoiets), tuurlijk volgen wij ook. Leuk dat dit kan he, de wereld wordt steeds kleiner. Alvast heel veel plezier!

• 28 September 2011 - 13:14

Chantal:

Hee, nou heb het gevonden hoor!
    Erg leuk inderdaad om toch nog een beetje op de hoogte te zijn van jullie ervaringen.
    Nog 3 nachtjes slapen en dannnn...

Nou dan ga ik maar genieten van droomvlucht in de efteling over 2 weken! Geniet van jullie geweldige droomvlucht en wij gaan jullie volgen!

Geniet lekker!

Liefs Chantal xx