Mexico, Honduras, Guatemala, El-Salvador - Reisverslag uit Baarle-Nassau, Nederland van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu Mexico, Honduras, Guatemala, El-Salvador - Reisverslag uit Baarle-Nassau, Nederland van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu

Mexico, Honduras, Guatemala, El-Salvador

Door: Wilma Spijkers

Blijf op de hoogte en volg Wilma en Bert

21 Augustus 2013 | Nederland, Baarle-Nassau

Rondreis door een ander deel van Midden Amerika. Natuurlijk hebben wij nog heel veel wensen maar aangezien we een aardige verbouwing achter de rug hebben mocht het ook niet een al te dure reis worden.(Weer geen Egypte, helaas) Luxe probleem noemen ze zoiets. Vandaar toch maar een ander deel van Midden Amerika omdat we ook al naar Costa Rica, Panama en Nicaragua waren geweest en daarom ook een beetje een onderscheid kunnen maken, en zien wellicht, tussen de verschillende landen onderling!
Na weken van voorbereiding en hard werken tussendoor is onze voorpret zo'n 4 weken geleden begonnen en ligt alles inmiddels uitgespreidt op het logeerbed! Het aftellen kan beginnen! Tot volgende week en dat het maar weer en mooi dagboek mag worden!

• 21 Augustus 2013 - 21:58

Joan En Ad:

Hallo Wilma en Bert,

We zullen jullie gaan volgen langs de vele maya-tempels, waarbij de een nog mooier is dan de ander.

Groetjes

Wij

• 25 Augustus 2013 - 13:09

Syl:

..... nog ff doorbijten en dan heel heel heel veel plezier X
    Knuf Syl

• 25 Augustus 2013 - 13:43

Marjon :

hoi, ik dacht even dat jullie al weg waren, vandaar mijn te vroege sms, sorry...

gr marjon

• 25 Augustus 2013 - 18:10

Nancy:

En daar gaan ze weer.... ;-)

Veel plezier alvast!
    xx Nancy

• 27 Augustus 2013 - 19:57

Sandra:

nou, ik ben weer van de partij hoor! Zie nu alweer uit naar jullie verhalen!

xxxx Sandra

• 28 Augustus 2013 - 10:37

Jan & Yvonne Van Es':

Heel veel plezier en dat ook dit maar weer een hele mooie reis mag worden.

Terwijl ik dit schrijf hoor ik dat jullie r.o failliet is maar jullie zijn gelukkig toch nog weg. Hopelijk mag het de pret niet drukken voor jullie

• 01 September 2013 - 21:38

Hans En Marja:

Hallo daar we zitten te wachten op een reisverslag hihihi. Hoe is het daar, we zijn benieuwd.

• 03 September 2013 - 06:21

Penjtegnutesc:

Supergaaf verslag lijkt veel op de reis die wij nu ook maken!!!!
    KEIGAAF !!!!!!

Fantastische bus vooral dat ene bankje (sssst niet verder vertellen)

Beterschap we hopen dat je weer snel beter bent, wij denken zelf dat je morgen alweer 1 wijntje mag (langzaam aan weer beginnen tot je normale niveau)