Puerto Morelos en Cancun - Reisverslag uit Puerto Morelos, Mexico van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu Puerto Morelos en Cancun - Reisverslag uit Puerto Morelos, Mexico van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu

Puerto Morelos en Cancun

Door: Wilma Spijkers

Blijf op de hoogte en volg Wilma en Bert

19 September 2013 | Mexico, Puerto Morelos

Woensdag 18-09-2013. We mogen een beetje uitslapen tot 8.30 uur en dan gaan Bert en ik met Geert, Nicole en Anja lekker ergens ontbijten want we gaan een lange dag tegemoet. We hebben gisteren alles uitgeladen en weer terug ingepakt dus hebben we het vanochtend wel een beetje relaxed. We gaan in ieder geval tegen 12.30 uur vertrekken naar het vliegveld van Cancun. Maar goed eerst ontbijten en kopen Nicole en ik nog wat cadeautjes waaronder mijn lijfspreuk op een gekleurd bord en een grote kikker voor op het tuinhuis. Erg leuk en erg last minute. Lekker gegeten en snel terug naar het Hotel waar Igor (onze reisleider) mijn marker terug komt brengen die hij geleend heeft om voor vele reisgenoten de landkaart in te tekenen. Wij geven meteen zijn tip voor de goede zorgen en gaan onze tassen mee naar de lobby alwaar ze tegen 12.30 uur opgehaald worden en samen met onze groep worden we in 3 busjes naar het vliegveld gebracht. Ruim op tijd arriveren wij en kunnen we ook gelijk inchecken. Kopen nog wat parfum enzo en gaan eindelijk aan boord. Iedereen wil nu ook weer zo snel mogelijk naar huis. We hebben een goeie plaats en ik moet zeggen het ging eigenlijk heel erg goed. Zo goed dat we …………………………………………………
Donderdag 19-09-2013. ’s Ochtends om 8.30 uur al landen op Schiphol en ik toch nog een beetje heb kunnen slapen. We zijn erg teleurgesteld over Arke Fly temeer omdat we uiteindelijk een kleine warme maaltijd hebben gehad, één half glaasje wijn en 2 keer een glaasje water. Alle overige versnaperingen moest je allemaal zelf bijbetalen en dat was nogal, zeker op een reis van zoveel geld en dan b.v. een blikje bier € 3,50 en ‘n Cola € 2,50 kost. Personeel wat niet vriendelijk is, kortom we zijn niet tevreden. Maar wel goed thuisgekomen en dat is wat telt. Al met al hebben we wel een aardige vakantie gehad maar zijn we wel klaar met Midden Amerika en zeker ff met groepsreizen. We hebben al veel gereisd maar hebben nog nooit zo’n verdeelde groep meegemaakt. Rest mij nog iedereen te bedanken voor de enthousiaste reacties en lieve berichtje en felicitaties m.b.t. mijn verjaardag en wie weet tot ooit een volgende reis. Gracias en buenos tardes. xx