Sanur en terugreis - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu Sanur en terugreis - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu

Sanur en terugreis

Blijf op de hoogte en volg Wilma en Bert

23 Oktober 2014 | Indonesië, Sanur

Woensdag 22 oktober 2014
We gaan om 9.30uur ontbijten want kunnen vandaag en morgen nog een beetje uitslapen. Vandaag wordt een hele rustige dag wat ons betreft want we gaan naar het zwembad, wat luieren en ons langzaam opmaken voor de lange terugreis. We liggen heerlijk aan het zwembad wat pas nieuw is en lekker afkoelt. We hebben er twee, maar die andere is veel warmer. We lezen, zwemmen en slapen wat want we willen goed uitgerust zijn. Marla gaat nog een laatste Massage doen (zonder happy ending)hihi en Jan komt bij ons ff de krant lezen, oh nee, voetballen kijken horen en lezen. Wanneer Marla terug is zwemmen we nog wat maar zij hebben geen rust in hun kont haha en vertrekken naar het strand. Wij blijven aan het zwembad, lezen, puzzelen, lekker uitrusten voor morgen alvast. Laat op de middag zijn ze terug en gaan we nog een potje skip-bo-en, biertje erbij, heel vervelend allemaal. Tegen 18.30 uur gaan we nog één keer heerlijk Indonesisch eten en nemen we afscheid van Nan, die inmiddels een knappe toy boy aan de haak geslagen heeft van 28. Nee hoor het is haar buurman die hier nog een klein weekje is. Ze vertelt ons dat één van de twee flessen wijn die ze gekocht had lek is want hij is na 1 ½ dag al leeg, haha. Een geweldig mens. We nemen afscheid van iedereen en gaan nog een paar potjes kaarten en tegen 11.00uur gaan we slapen! Dat was het.
Donderdag 23-10-2014
Hallo medereizigers. Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan en de tijd van gaan is nu gekomen. Dus voor het geval ik geen internet meer krijg ergens wil ik toch nog wel ff een eind breien aan mijn dagboek. Ik heb slecht, tot totaal niet geslapen, zeker vanaf 4.00 uur alleen maar wakker gelegen. Maar dat maakt niet uit dan slaap ik wellicht beter in het vliegtuig. We gaan iets over 9.00 uur eten en we mogen kiezen a la carte. Er zijn nog maar 3 kamers bezet. Na het eten nog een laatste keer douchen, naar het toilet en de laatste dingen inpakken. Dan gaan we naar het zwembad. We leggen dollars neer voor de kamerjongens en ook nog voor het barpersoneel, deze laatste hebben zich regelmatig verwonderd dat we wel drie grote Bintangs konden drinken,hihi. Dan wordt het tijd om uit te checken en gaan de rest van de dag bij het zwembad liggen. Tegen 18.00 uur worden we gehaald en dan is het in Nederland 12.00 uur ‘s middags. Morgenochtend hopen we tegen 10.00uur te landen en kunnen we weer een mooie reis op ons lijstje erbij noteren.
Niet helemaal wat we ervan verwacht hadden maar het was zeker en vast een heuse relaxvakantie met veel verschillende elementen. Iedereen bedankt voor de lieve leuke spontane reacties, ik heb ze erg gewaardeerd en wie weet, na zo’n 20 dagboeken al dan niet via internet, komt er ooit nog een reisverhalenboekje. Tot snel allemaal en terimah kasi en sama sama!! Thanks!! xxx

• 23 Oktober 2014 - 09:43

Johan:

hoi vakantiegangers ik ben blij te hoeren dat jullie het goed hebben gehad daar
    een keer hoor ik de verhalen thuis wel maar vooral ben ik blij als je weer in amsterdam aan komt

ik zou zeggen WELKOM THUIS EN TOT SNEL JIEFS JE BROER EN SCHOONZUS

• 23 Oktober 2014 - 12:01

Peter Nefs:

BEdankt voor alle mooie verslagen, en een hele goeie reis

• 23 Oktober 2014 - 12:48

Jan En Yvonne :

Als je dit leest ben je waarschijnlijk al weer thuis ,we hebben genoten van je mooie verhalen,en kijken uit naar de foto's .
    Gr. Jan en Yvonne

• 23 Oktober 2014 - 16:01

Hans En Marja:

Goede terugreis en welkom in de herfst

• 23 Oktober 2014 - 21:56

Marcel:

Hoi Bert en Wilma goede reis terug, zelf ook net terug uit Portugal en voor het weer hoef je niet terug te komen. groeten Marcel en Annie. P.s. wanneer komen je reisverslagen uit in boekvorm. ;-)

• 26 Oktober 2014 - 16:57

De Spijkertjes:

welkom thuis in ons kikkerlandje!