Via Jakarta naar Sulawesi! - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu Via Jakarta naar Sulawesi! - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van Wilma en Bert Spijkers - WaarBenJij.nu

Via Jakarta naar Sulawesi!

Door: Wilma Spijkers

Blijf op de hoogte en volg Wilma en Bert

27 September 2014 | Indonesië, Makassar

Wij hebben er lang naar uitgekeken want het was toch ook wel een wens van Bert om ooit naar Indonesië te gaan. Marla vond onze Indonesië reis, begin jaren negentig, één van haar mooiste reizen en wilde die graag met Jan delen. Nou wat let je dan nog om die dromen waar te gaan maken. Dus na een lange voorbereidingstijd en veel uitzoekwerk is eindelijk het tijdstip van vertrek genaderd. Wij hopen hier en daar Wifi te hebben om onze volgers weer heerlijk op de hoogte te houden van onze nieuwe avonturen.
Laat af en toe ook iets weten van het thuisfront. Lieve groetjes allemaal van Wilma, Bert, Marla en Jan!

• 27 September 2014 - 11:35

Joan Nelissen:

Hallo alle 4,

Wij, Ad en ik, wensen jullie een geweldige vakantie toe!!!!! Het wordt gewoon een mooie reis en voor Bert een paradijs aan flora en fauna!!! Heel veel lol samen en wij hopen vaak iets van jullie te horen.
    Liefs,
    Gool
    XXXXXXX

• 27 September 2014 - 17:52

Jan&yvonne :

Wij wensen jullie een hele mooie vakantie toe.geniet ervan met volle teugen.

Groetjes jan en yvonne

• 27 September 2014 - 18:23

Syl:

Wens jullie een geweldig mooie reis en selamat makan :-)

• 27 September 2014 - 19:05

Peter En Ankie:

Maak veel foto's en een mooie film. Ben nu al benieuwd naar jullie verhalen. Heel veel plezier! Liefs

• 28 September 2014 - 08:40

Johan En Elly:

NOU het is dan zo ver ik hoop dat dit jullie droomvlucht zal worden en maak mooie foto; en op film zo dat wij er ook een beetje van kunnen genieten
    en Wilma en bert zorg daar goed voor elkaar veel plezier en liefs
    DAN zorg ik voor het thuis front
    VEEL LIEFS JE BROER EN SCHOONZUS

• 29 September 2014 - 09:51

Ann Boogaers:

Hoi Marla en Jan, Wilma en Bert, Bart en ik wensen jullie een schitterende vakantie toe. Vinden het tof dat we jullie een beetje kunnen volgen. Kunnen we "scheel van jaloezie" jullie mooie foto's bewonderen.
    Geniet er tenvolle van. Marla , Jan , we zullen jullie verhalen ook wel horen tijdens ons weekendje in La Roche op 5/6/7 december. Dikke kussen van ons tweetjes. (en ook van Tin)

• 29 September 2014 - 11:11

Chantal:

Goede reis en lekker genieten! veel plezier!

• 30 September 2014 - 00:08

'sLil:

Heel veel plezier! Geniet ervan (wij genieten via jullie reisverslag een beetje mee)! Liefs xxx

• 30 September 2014 - 19:50

Hans En Marja:

Goede reis en een hele fijne vakantie

• 02 Oktober 2014 - 08:21

De Spijkertjes:

We hoorden dat jullie veilig op jullie bestemming zijn aangekomen, een hele fijne lang vakantie en we zien wel het een en ander verschijnen, groetjes :)

• 06 Oktober 2014 - 21:21

Len Linthorst:

Lieve Wilma en Bert, Met heeeeeel veel inspanning kan ik jullie volgen. Ik weet niet of het aan onze nieuwe p.c. ligt maar de letters zijn zo klein dat ik het gewoon niet kan lezen. Veel zal je dus moeten vertellen als je weer thuis bent. Meer geniet nog even door van deze reis. Veel liefs van ons.